Glad påsk

Følg bloggen min på facebook HER

 

Nå nærmer nok en påske seg med stormskritt, nok en høytid uten familien. Men vet dere hva, det finnes mange som har det mye verre. Det er faktisk ikke litt synd på meg en gang! Så jeg smiler. På lørdag skal jeg ha jentene over på svensk påskemiddag her, og det ser jeg så fram til! I morgen skal jeg til venner på mat også, så jeg har absolutt ikke noe å klage på faktisk. Jeg har også fått norske varer jeg “behøver” til påsken, så det vil nok bli noen fine dager uansett.

Kjenner at det blir godt med noen ekstra fridager! Her i Sverige er ikke skjærtorsdag en rød dag, så jeg har halv dag på jobb i dag før jeg tar ferie men strengt tatt blir det en ganske rolig arbeidsdag så klager ikke uansett!

Jeg håper denne påsken bringer med seg gode minner og solskinn! Jeg får også trolig noen av utemøblene mine i dag som jeg har bestilt, så kanskje jeg får til å sette sammen disse i løpet av ferien også. Skal også på Ikea med en venninne i morgen for å kjøpe et bord til grillen min, så tror det blir veldig fint her til sommeren!

VI ØNSKER MED DETTE ALLE EN RIKTIG GOD PÅSKE.

Hvilke planer har du for påsken?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg