Godt nytt år

Følg bloggen min på facebook HER

Litt sent, men godt nytt år guys!

Disse 15 dagene i det nye året har jeg faktisk fokusert veldig på meg selv. Jeg har slappet av, trent og spist mat. Rett og slett for at jeg har nok behøvd det da jeg har hatt helt elendig søvn siden lille julaften. Har ingen anelse om hvorfor søvnen har vært så dårlig, jeg ligger ikke å overtenker, jeg powernaper ikke så mye og er ikke utbrent eller noe. Så får håpe det bare er noe som går over, eller at det er fordi jeg har sovet for mye.

I januar nå prøver jeg å komme inn i nye rutiner så jeg kan “gunne på” i februar. I februar begynner jeg også å tatovere meg igjen så litt derfor jeg kjører på ganske hardt nå også, og håper at jeg også har fått tatovert en del før sommeren. Gleder meg til å vise! Gleder meg ikke like mye til å gjøre det, hehe. Joda, pain is gain(?). Men er digg å ha en økonomi så jeg har mulighet til å gjøre sånt ettersom jeg ikke får reist på så mange lange ferieturer pga hundene.

Nå er det også lysere tider, noe som er helt fantastisk. At det er lyst 08:30 nå det gjør at man faktisk kan se framover. Når jeg tenker tilbake til 2020 og jeg var her i slutten av februar da var det faktisk vår her, og det er det jeg holder fast ved i minusgrader og snøvær. Ikke at jeg skal klage når familien dokumenterer om mye snømåking og 15-20 minus hjemme. Savner ikke å bo på landet for å si det slik, og i juli er det faktisk 7(!!!!!!!!!!!) år siden jeg flyttet hjemmefra. Hundene fyller også år snart, Kikki blir 4 år i morgen allerede. Helt utrolig, og det var faktisk 1 år siden valpene hennes kom forrige uke.

Hvordan har starten på ditt nye år vært?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg