Gratulerer mitt kjære Norge

Følg bloggen min på facebook HER

 

G R A T U L E R E R   M E D   D A G E N

Jeg titter innom for å ønske alle en fantastisk 17. mai feiring. Det blir nok en corona-feiring, men i år blir den sammen med familien. Det er mye å være takknemlig for – men været er ikke en av de tingene, her på Toten er det ett grått teppe over himmelen og det er ventet ganske dårlig vær…. MEN man må bare gjøre det beste ut av det.

Håper alle får en fantastisk feiring 


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg