Heisann, Norge!

Følg bloggen min på facebook HER

 

For en uke siden måtte jeg kaste meg rundt å planlegge å reise hjem da et familiemedlem var alvorlig syk . Det er ekstra vanskelig å reise nå i disse tider med tanke på omstendighetene, enda vanskeligere med hund og enda vanskeligere når det var 1 mai/helligdag dagen jeg måtte få reist…..

Men vi kom oss av gårde til slutt så 1. mai tok jeg og Damon buss i 8-9 timer før vi kom fram til Oslo også var det to timer videre til Raufoss. Han er virkelig en fantastisk hund å ha med seg, maser ikke, bare sover og er blid. Sjarmerte politiet på grensa også 😉

Det er ikke så mye å skrive om de seneste dagene her i karantene, vi har oppholdt oss alene hos mamma. Vi er ikke på koronahotell ettersom min innreise er fritatt fra dette, ellers hadde jeg aldri hatt mulighet til å reise hjem nå. Vi har hatt mye dårlig vær… så det har blitt mye innetid og tiden har gått veldig sakte. Men nå har det heldigvis vært to dager med strålende sol så da får man litt energi igjen og snart er karantene over!

Vi gjør det beste ut av situasjonen og det er trist anledning for å behøve å reise hjem. Men det er kanskje spesielt når vi er i den tiden vi er i nå at det er viktig å stille opp for de nærmeste.

Vi ønsker dere alle en god helg. Vask hendene og ta vare på hverandre ♥ Hold ut!


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg