Helg og snart feire

Følg bloggen min på facebook HER

Endelig er det helg dere, helt fantastisk! Lørdagen startet med et fantastisk fint vær, så jeg slo av varmepumpa, hadde døren åpen mens jeg ryddet leiligheten! HELT NYDELIG var det, jeg gikk også tur med hundene i bare genser og ble svett, da vet vi at det går mot bedre tider(eller så er jeg dårlig trent, hahahha).

Det er godt med treningsfri etter første treningsuken igjen, og det som er så fint med våren er jo at da beveger man seg naturligvis mye mer, det frister også mer å gå en tur ekstra! Snart kan jeg også trene litt i helgene på balkongen, det ser jeg fram til.

I dag skal jeg til byen og spise en sen lunsj med noen av mine beste venninner her, har ikke sett de på noen uker så ser fram til det – så får man se hva resten av dagen bringer.

Ellers er påskepynten begynt å komme fram, en liten sneekpeak her over på hvordan det blir. Fikk også tak i Solo på sjømannskirken her borte så da kan det virkelig bli påske hos meg også. Kjenner at påsken er litt mer vemodig i år enn i fjor når jeg flyttet hit, for da hadde jeg masse ting jeg måtte rydde opp i. Nå går jeg mot nok en høytid uten familien, men det er absolutt ikke synd på meg for skal feire påsken med mine gode venner her i stedet så skal ha svensk påskeaften hos meg. Kjenner at det blir digg med ferie på fredag(skjærtorsdag er ikke rød dag i Sverige, så jobber halv dag den dagen), etterlengtet med litt ferie!

Hva er dine planer for påsken?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg