Hello 2019

Følg bloggen min på facebook HER.

Relatert bilde

WOW for en fantastisk fin avslutning på et helt forjævlig år! Dro på meg finstasen og kom meg ned til Grünerløkka på fest hos favoritt kollektivet mitt. For en god gjeng vi var! Helt strålende mat, godt selskap og veldig god dessert. Og alkohol, mye alkohol. Men det var en utrolig bra kveld! koste oss helt enormt mye alle mann, og kvinner, håper jeg? Vi gikk inn i det nye året i parken på Birkelunden med stjerneskudd og bobler. Veldig takknemlig for at jeg fikk feire med så enormt gode venner, og føler meg veldig lykkelig for at jeg får med meg dem inn i det nye året.

Gårdagen var ekstremt tung, sovnet ikke før i 7-7:30 tiden, og skulle opp til jobb 14:00 hvor det var helt kaos fordi hvem  vil ikke ha junk 1.januar?… Jo alle, typ halve Oslo. Når jeg endelig var hjemme i går kveld så var jeg mildt sagt død.

Håper alle har hatt en super feiring, og virkelig tar det nye året i mot med åpne armer. Nytt år, nye muligheter.

Hvordan var feiringen din?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg