Hello August

Følg bloggen min på facebook HER.

For en fantastisk måned i vente! Sjeldent jeg har så mye gøy på agendaen, men denne måneden skjer det faktisk mye.

  • I morgen fyller jeg 24 år og skal feire med en håndfull av mine gode venner! Håper virkelig at kvelden blir så fantastisk som jeg tror at den blir. Tine er her også hele helgen så regner med det blir en fin todagers.
  • På søndag er Eliteserien endelig i gang igjen, skikkelig Vålerenga-abstinenser nå, så blir godt å få fart på høstsesongen nå!
  • Findings festival! For første gang skal jeg på Findings, gleder meg veldig – spesielt ettersom at Hove ble konkurs og avlyst. Lite plaster på såret.
  • Reise en tur hjem til familien, skal faktisk være der en del dager i sammenheng med neste punkt her. Blir veldig koselig, så håper å få mest mulig ut av tiden, spise god mat samt se flest mulig av venner og familie.
  • 22 August har jeg 6 timers tatoveringstime! ÆÆÆ can’t wait. Gruer meg også litt for må fylle på igjen på fingrene, og det var så vondt sist… Men det er uten tvil verdt det. Gleder meg til å vise dere resultatet på timen – kan avsløre at jeg også skal begynne på sleeve nr. 2!
  • Siste helgen i august reiser jeg tilbake til mitt kjære Stockholm! Ser så ekstremt frem til det da jeg savner denne byen helt forferdelig mye allerede. Det beste av alt er at jeg skal få oppleve Stockholmsderby(rivaliserende kamp) AIK-Djurgården denne helgen, men den spilles 1. september da.

Resten av august går med til jobbing, wow hvilken måned dette blir! Klarer ikke å vente – så *snurr film* hehe.

Hva er dine planer for august?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg