Hello february

Følg bloggen min på facebook HER.

Ny måned – januar er alltid så utrolig mye lengre enn de andre månedene så er godt å få de ukene overstått. Det har vært en tøff måned da det har vært mye å gjøre på jobb – som i og for seg er positivt, men har jo mye å styre med på privaten nå ettersom jeg holder på med jobbsøking i Stockholm og kikke etter leilighet, men mer om det senere. Nå er det heldigvis bare 2 måneder igjen, ca. 8,5 uke!!! ÆÆÆ så lite tid og så mye som skal gjøres før flyttingen.

Men nå skjer det mye gøy nå fremover, i dag skal jeg reise til Årnes for å hilse på Kikki og valpene hennes! Blir sååå godt å se lille jenta mi igjen, savner hun så enormt – hun har jo vært bort en måned, og blir jo borte en måned til. Blir godt å få hun hjem igjen. skal også til Toten en tur, og i morgen har jeg faktisk tatoveringstime igjen! Gleder meg sååååå enormt til å vise dere resultatet.

På onsdag fyller Damon 5 år, så da skal vi ha Fransk Bulldog Norge – snappen, det blir jo litt gøy da! Dessverre reiser vi hjem igjen den dagen siden jeg skal jobbe noen timer, men koselig å snappe litt uansett.

Mye gøy som skjer denne uken, følg med ♥


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg