Hello spring

Følg bloggen min på facebook HER

 

Ny poster fra Postery                                       (Ikke reklame)

Nå er det mars, ny måned og ny årstid. Våren kom hit til Stockholm forrige uke allerede egentlig, men nå er det vår på ekte.

Om en måned har jeg bodd her i 1 år, og jeg har vært igjennom alle årstidene her – alene og uten besøk hjemme i fra…. Utrolig trist, men man lærte vel noe av dette også. Heldigvis så må vel dette snart ta en ende, vi er vel på begynnelsen av slutten. Det er vel slik de sier – det må bli verre før det blir bedre, eller? Jeg velger å tro det. Jeg har i hvert fall lært meg mye under denne pandemien, jeg har blitt utrolig selvstendig og har lært å kjenne meg selv på et helt nytt nivå. Jeg har faktisk aldri hatt det så bra som under disse månedene heri  Stockholm, på tross av pandemien. Om man fokuserer på alt man ikke får gjort, alle man ikke får se og alt det negative… Da blir det negativt.

Nå er det som sagt en ny måned og jeg er så klar for hva måneden har å by på!

Har våren ankommet der du er?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg