Home for christmas

Følg bloggen min på facebook HER.

Nå reiser jeg endelig hjem til jul, og det er så sårt trengt nå. Det har skjedd så mye i det siste, og i går så hopet alt seg opp… Forteller mer senere, men ja. Nå trenger jeg en ferie. Gleder meg veldig til i morgen for da kommer hundene hjem igjen i fra pappaen sin, og det blir så fint og få feire jul med dem og familien. Det blir utrolig godt nå!♥

Regner også med at dere sikkert skjønner ut i fra bildet at det er årets julekort, og jeg ble faktisk ganske fornøyd! Ville jo ta et ute i år – men hadde kort tid, måtte holde på alene, var syk og da fristet det ikke og styre med to hunder ute i -12 grader ute… Så det ble noe i hvert fall!

Vil med det ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Flere som reiser hjem til jul?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg