I got a lot of love and a happy home

Følg bloggen min på facebook HER.

Her har dere et innblikk i vårt nye hjem. Etter over en måned i Stockholm må jeg virkelig si at dette var det beste som kunne ha skjedd for meg og hundene. Vi stortrives, nyter livet, er glade og har mye mer energi alle 3. Så deilig med nye utfordringer på så mange mulige måter, men vi får det til!

Fikk en veldig tøff påske da Damon ble dårlig på langfredag, så har hatt et par turer på dyresykehuset allerede. Heldigvis var det ikke noe alvorlig og han er nærmest bra igjen! Nå om dagen holder jeg på å fikse de siste tingene til mitt nye hjem, så gleder meg til å vise dere mer senere – trives så godt.

På søndag er det 17. mai, og for første gang skal jeg feire den i utlandet! Det blir noe helt nytt, og jeg var på tross av corona forberedt på en annerledes feiring i år. Men gleder meg allikevel og gjør det beste ut av det.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg