Inspirasjon til dekking av julebordet

Følg bloggen min på facebook HER

 

Arkiv: Julen 2015

Arkiv: Nyttår 2015

Arkiv: Julen 2016


Arkiv: Julen 2017

Arkiv: Julen 2018

Arkiv: Julen 2019

Å fikse et julebord behøver ikke nødvendigvis å være avansert eller koste mye. Her er noen av de tidligere julebordene, jeg har ikke fikset det i 2016 og 2019 men tenkte jeg ville ta med de også ettersom mangle liker det jo mer klassiske og lite avanserte. 

Man kommer ganske langt med en liten lyslenke, fine servietter, noen nisser, julestake og blomster. Man kan også rett og slett gå ut døra, finne noen kongler man kan spraye i gull, hvitt eller sølv – eller bare være som de er, man kan finne granbar, mose, eventuelt kvister med røde bær. Det behøver virkelig ikke koste mye for å bli fint! På Lagerhaus selges også fine underlag til å ha under en dekketallerken eller tallerken.

Du behøver heller ikke å kjøpe dyre serviettringer( altså, la oss være ærlige – serviettringer er ganske dyre), man kan bruke hyssing i hvit og rød, brun, brun og rød, gull, sølv og knyte fast granbar, kanelstenger, andre juleblomster, polkastav eller annet. Så mange gode forlag!

Hva synes du om disse tipsene?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg