Jeg er så heldig – min julekveld

Følg bloggen min på facebook HER.

Kjolen er i fra Annette Haga sin kolleksjon for Nelly for noen år tilbake. Den har ikke passet før nå, så er ganske stolt av at den endelig passer nå etter høsten med både trening og sykdom.

For en utrolig fin julefeiring det ble i går! Onkel satte stor pris på alt besøket og for at vi ville feire sammen  med dem i år siden han fylte rundt tall. Maten ble veldig god, pakkene var det alt for mange av og hele kvelden ble bare super egentlig. God dessert og godt selskap. Kan man be om noe mere da?

Håper at alle fikk en like fin jul som meg, det fortjener nettopp du.

I dag er det første dag jul, så i dag har vi gått en tur med hundene i det fine vinterværet som er her oppe. Vi har spist julelunsj og middag – nå er det klart for den årlige festingen vi gjør her første juledag; ønsk meg lykke til, hehe!

God jul videre og nyt tiden med familie og venner.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg