Julemorgen

Følg bloggen min på facebook HER.

·   M O R G E N E N   ·

·   G R Ø T   H O S   P A P P A   ·


Selvfølgelig fikk jeg mandelen i grøten! 😉

·   G J Ø R E    K L A R T   T I L   K V E L D E N   ·

Dere ser vell ca. hva min julemorgen har bestått av – godteri, hundene, TV og kos. Ellers så dro vi på julegrøt hjemme hos pappa, men siden juleselskapet vi skal ha i år skal være hos mamma kunne vi ikke være der så alt for lenge – det viktigste var at jeg fikk mandelen i grøten tenker jeg 😉 Neida, var fint og se dem der oppe og ønske de god jul!

Nå er bordet dekket og pakkene er lagt under treet, julebildene av hundene er tatt, ribben er ferdig stekt og svoren er sprø! Nå skal jeg bare få gått en tur med hundene før dusjing og pynting av menneskene står for tur.

Tenker enormt på alle de flinke som jobber og står på i dag for at landet skal gå rundt selv på en slik dag. Tenker på alle som har mistet sine nære, de som er ensomme eller fattige. Tenker på alle som ligger på sykehus og alle de som kjemper seg igjennom alvorlige sykdommer. Tenker på dyrene som i dag sitter innesperret i bur. Viktig og ikke ta det for gitt det livet man har. 

HÅPER AT ALLE FÅR EN HELT MAGISK KVELD!

Hvordan har din julemorgen vært? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg