Klar for nasjonaldagen

Følg bloggen min på facebook HER.

ma1

ma2

ma3

Da er alt klart for den store dagen, i dag er det 16. Mai, dagen før dagen. 17. Mai har alltid vært utrolig viktig for meg, og noe jeg feirer hvert år. Jeg elsker jo tradisjoner, men nå som jeg bor alene og har en jobb blir tradisjonene litt annerledes. Hundene reiser hjem til mamma i helgen fordi jeg får ikke nok tid til dem, så da har de det bedre der – men det er trist, første 17.Mai-feiringen uten dem… Men jeg skal sove hos et vennepar like utenfor Oslo, ha frokost med dem og se på snuppa til kompisen min gå i tog der! Så blir vi mellom 20-30 stk på lunsj på et spisested der før vi reiser inn til byen! Jeg skal også på jobb 22-06 den kvelden så blir ikke så mye alkohol i bildet for meg i år, men sånn er det. Tror det blir en fantastisk dag uansett, men rimelig sikker på at når vi låser døra på jobb lørdag morgen er jeg ganske ferdig.

Hvordan skal du feire i år?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg