Längtar efter Stockholm

Følg bloggen min på facebook HER.

Første dagen i Stockholm – helt nydelig som alltid. Jeg dro nok kanskje litt for sent, men kunne ikke dratt så mye før heller siden jeg jobbet natt dagen før. Kjøpte meg en Olivia pizza-slize på Oslo s til togturen og kom meg til flyplassen, og var på Arlanda ca. 16:15, rakk akkurat bussen inn til byen og brukte hundre år på å finne T-banen, hahah som alltid! Centralen i Stockholm er så stor og uoversiktelig, Brukte også noen år på å finne hotellet mitt på Kista… Så var det rett rundt hjørnet 🙂 🙂 🙂

Fikk omsider kommet meg ned mot byen igjen for å treffe Linn, ble en kveld med god mat og mye alkohol – som vanlig. Var vell på hotellet rundt 5:30 på morgen.

…. Og satt nede ved frokosten 9:30 hahah! Sterkt. Kan meddele at jeg fikk gå å legge meg et par timer igjen, fordi jeg følte meg mildt sagt ikke edru og orket ikke så mye av maten heller. Haha!

 

  

Lørdagen var det helt fantastisk vær, så jeg og Linn gikk ute i byen for å kikke litt og bare nyte Stockholm! Spiste lunch/middag på trappen på torget midt i sola. Det var helt nydelig og utrolig koselig. På kvelden dro jeg tilbake, skulle egentlig ut på byen denne kvelden også men universet hadde andre planer så ble kveldsmat i fra Max på meg og klokka 2 på natten fikk jeg for meg å åpne en flaske prosecco og se finalen av Love Island UK i badekaret. Det ble sent nok kan man si! Men en veldig fin oppladning til søndagen – som var hovedgrunnen for at jeg reiste nettopp denne helgen.

AIK – DJURGÅRDEN! Ett av Sveriges største kamper, derbylag – hatkamp. Alle kamper er hat, men ikke like mye som det her. Fy så rått! Et nesten fullsatt Friends Arena, pyro, øl, sang – og det beste av alt, AIK vant selvfølgelig matchen. Fy så deilig!!!!!!! Uten tvil en av de kuleste opplevelsene i hele mitt liv. For en daaag!

Resten av kvelden gikk ut på å drikke øl! <3

Mandag satte jeg meg motvillig på bussen tilbake mot Arlanda for å fly hjem igjen til Norge, sjokkerende nok ble flyet ikke forsinket denne gangen. Greit å ha litt flaks en gang! Uten tvil ikke min siste reise til Stockholm i år, hva den byen har begynt å bety for meg altså. Føler meg så hjemme! Kanskje jeg ender opp der neste år, hvem vet ♡

Flere som elsker Stockholm?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg