Last day in paradise

Følg bloggen min på facebook HER.

Selvfølgelig Olivia!!

Usj for en dag, startet dagen med å måtte opp tidlig etter den siste vakten min på jobb på en stund fordi jeg måtte til Lovisenberg sykehus i dag for å ta blodprøver i forkant av operasjonen min i morgen. Vi kom oss dit og som vanlig var jeg livredd og satt med gråten i halsen og tårer i øynene. Det å ta sprøyter er helt grusomt.

Ellers har jeg og mamma brukt dagen på å kose oss skikkelig og spise, hahah! Jeg har jo måttet nyte mine siste faste måltider på en stund, vet jo ikke hvor lenge jeg må gå med å spise flytende så var greit å ha to dager nå hvor jeg har unnet meg hvaaaa jeg vil. Nå er det slutt, etter 24 er det ikke mer mat å få før etter jeg er operert, og da er det vell helst en is.

Ellers håper jeg det går bra og at jeg er klar til å oppdatere dere så fort som mulig. Jeg gruer meg noe jævlig om dere skulle lure.

Kryss fingre og tær for meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg