Late easter update

Følg bloggen min på facebook HER


Oppskrift på ostekake i glass. Påskeskinke med senneps-griljering oppskrift.

For en utrolig fin påske det ble, så vellykket og utrolig koselig! Maten ble perfekt tror jeg? Og selskapet var enda bedre. Det ble en lang kveld og jeg var enormt sliten etter å ha holdt på hele dagen egentlig, men det var verdt det! Setter så pris på å kunne ha slike kvelder med venner, det er jo det man lever for. Så heldig som på tross av alt har fått en så fin gjeng med venner og har noe å dele høytider med på tross av en pandemi som gjør det vanskelig å få vært med min familie.

Rødvinsgryte! NAMNAMNAM.

På siste feriedagen så kom forhåpentligvis siste rest av vinteren, det ble et par timer på formiddagen med sludd! Heldigvis gikk det bort utover dagen, så bonus-søndagen/verdens beste mandag ble ganske okei allikevel fordi jeg var å tok en kaffe med kollegaen min og fikk sett hvor han har flyttet!

Håper at din påske ble minst like bra

Hvordan feiret du om du feiret i år?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg