Min julemorgen

Følg bloggen min på facebook HER.

   


GOD JUL ALLE SAMMEN♥ For en nydelig julemorgen nok et år, virkelig. Dessverre er jo julemorgen på tv ikke slik det var før, så har mest sett på julekalendere, Glade jul og de tradisjonelle tingene som fortsatt et på tv – heldigvis. Fikk ikke mandelen i grøten i år…. TYPISK! Ble sur en halvtime, men nå skjer det så mye resten av dagen så har ikke tid til å være sur mer – ikke så hyggelig å være sur til jul heller, hehe.

Jeg håper alle får en utrolig fin og minnerik dag, husk å sette pris på de du har rundt deg for alle er ikke like heldige som deg og meg. I kveld reiser vi for å feire hos onkelen min siden han også fyller 50 år i dag – hurra! Tror det blir en helt fantastisk fin kveld!

Hvordan skal du feire i kveld?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg