Morning

Følg bloggen min på facebook HER.

God tirsdag! Jeg føler at jeg har hatt en super start på uken, går virkelig inn for og prøve og ta litt sunnere valg i hverdagen nå – 2 uker for “sent”, men bedre sent enn aldri tenker jeg. Tenker at jeg skal legge ut mer neste uke om hva jeg har spist denne uken, slik at andre kan se at det er ikke så vanskelig og ta noen litt sunnere grep.

Ellers så går det mye i jobb om dagen, som vanlig! Hadde fri i helgen så var hjemme hos familien en tur for og feire mormor sin bursdag! Det var veldig godt og slappe av i noen dager etter 7 dager på jobb på rad. I morgen har jeg heldigvis fri igjen, men skal på personalmøte/nyttårs-julebord med jobben så det blir vell ikke helt fri. Så jobber jeg torsdag-torsdag igjen så må ha litt ekstra energi innabords føler jeg!

Handlet litt småting i går, har en del kjøtt og annet i fryseren her hjemme heldigvis så trenger ikke og handle inn så mye av det med det første!

Flere som prøver og ta tak i matvanene sine for tiden?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg