Mye og glede seg til

Følg bloggen min på facebook HER.

I det siste har jeg prøvd og få kostholdet litt på plass, noen dager er jeg mer motivert enn andre. Så tar egentlig en dag av gangen! Men skal prøve og være flink den siste uken nå. På søndag reiser jeg og en skiftleder-kollega til Åre for og jobbe eksternt der på MAX i 2 uker under VM i Alpint, jeg har virkelig ikke ord for og beskrive hvor mye jeg gleder meg! Jobbing, afterski, møte nye mennesker, oppleve et nytt sted og bare ha det veldig gøy! Tror dette blir et minne for livet, rett og slett.

Siden jeg reiser til Åre, det er 5mila i Holmenkollen og alt mulig fremover så invisterte jeg i nytt superundertøy. Ekstremt billig var det og, for kjøpte XL i barnestørrelse, litt flaut da…. Men det passet!

BURTON Superundertøy / 219,- (salg) / Sportamore

Flere som har mye gøy og se fremover til?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg