New body-art

Følg bloggen min på facebook HER

 

 

Altså wow… Er såååååå fornøyd altså, dere! En session til så er den ferdig. Ble også positivt overrasket da det faktisk ikke var så vondt heller, så synes at timen gikk veldig bra…. Utenom at jeg drakk alt for lite den dagen, og allerede var påkjørt etter intensiv trening. I blant må man lære på den harde måten, så neste gang gjør jeg ikke dette om igjen, hah! Men dette er resultatet etter i underkant av 3 timer under nåla, helt fantastisk hva litt blekk kan gjøre med en kropp. Synes den passer kroppen min veldig godt og fremhever det man vil framheve og kanskje gjør så jeg ser litt smalere ut faktisk. Jeg er uansett så glad jeg valgte å gjøre dette, og skal nok gjøre noe i samme gaten bare med en annen blomst på andre siden, kan du gjette hvilken blomst?

Hva synes du om tatoveringer?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg