New ink

Følg bloggen min på facebook HER.

CHASE YOUR DREAMS
BUT ALWAYS KNOW THE ROAD THAT WILL LEAD YOU HOME AGAIN


OSLOVE

Er nok en gang utrolig fornøyd med nytt blekk, tatt på samme sted som alltid – Art Rock Tattoo på Lillehammer! Dette blir siste økten før jeg reiser til Stockholm, men skal hjemover en tur til høsten så håper på å fylle på da. Fikk skikkelig reaksjon denne gangen faktisk så holder på å behandle det med kortison – klødd noe helt grusomt. Sånt skjer i blant og er ikke farlig i mitt tilfelle, heller aldri skjedd før.

Har litt gode nyheter på lur, som jeg deler i løpet av en av de neste dagene! De neste ukene fremover blir så spennende, men jeg er også utrolig stresset av hvor lite tid jeg har. Jeg vil gjøre så mye men det finnes ikke nok timer i døgnet, haha! Stay tuned.

Hva synes du om de nye tatoveringene mine?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg