New season – bye august

Følg bloggen min på facebook HER.

Sommeren har sagt takk for seg, nå har høsten inntatt Stockholm for fullt og da var det på tide å si farvel til det lyse og rosa her hjemme. I blant behøver man jo faktisk en forandring så nå var det på tide å bytte ut – neste gang blir jo til jul. Ble i hvert fall veldig fornøyd.

I morgen er det september – ny måned med nye muligheter. August har bydd på veldig mye faktisk – heldigvis mest positivt. Møtt nye mennesker, begynte i ny jobb, mye festing, jeg ble 25 år og tatoverte meg igjen. 2020 har vært alt annet en dårlig for meg i hvert fall. September blir nok en ganske mye roligere måned – men ikke dårligere uansett.

Film fra sommeren kommer også veldig snart, musikk er valgt ut, filmen er klippet…. Men Macen vil jo selvfølgelig ikke ta opp videoen da filen er ganske stor. Så får håpe det løser seg veldig snart.

Flere som endrer på interiøret hjemme når det bytter sesong?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg