Nydelig førjulstid

Følg bloggen min på facebook HER.

På onsdag fikk jeg familiebesøk, det var veldig koselig! I tradisjon tro så dro vi til Jul I Vinterland, julemarkedet på Spikersuppa i Oslo sentrum – for de som ikke vet det. Koselig som alltid! Kjøpte en pose med varme smultringer, gikk rundt og kikket og luktet på alle de gode luktene fra bodene med mat. Utrolig hyggelig, rett og slett.

I anledning av Olivia sin åpning i dag, 6. desember på Eger så skulle de ha prøve-åpning 4 og 5 des. med halv pris på all mat, selvfølgelig måtte jeg utnytte dette når jeg allikevel skulle få besøk og vi skulle ut og spise. UTROLIG fornøyd, kjempe hyggelig personale, de var raske, service innstilte og maten var like god som alltid. I tillegg så fikk vi ett glass hver med prosecco da vi kom, en utrolig god en også – stort pluss i boken. Det ble rett og slett en helt nyyyydelig kveld.

I går fikk jeg besøk av en av mine barndomsvenninner, utroooolig koselig! Vi så på Polar ekspressen, spiste godterier, drakk julebrus og spiste Mc. Donalds… Haha der gikk dagens treningsøkt bort – hehe neida, bedre å trene enn og ikke gjøre det uansett. I desember må man kose seg litt også! Var helt nydelig i hvert fall og en veldig hyggelig kveld.

Like før jeg la meg i går så rakk jeg også å pakke inn alle julegavene jeg har klare, så da mangler jeg heldigvis ikke så mange! Var godt å få det unnagjort, og ikke minst koselig å holde på med.

I dag startet jobbhelgen min, og senere i kveld skal jeg til Drammen for å besøke et vennepar i deres nye hjem, spise taco og catche up! Dette blir nok en koselig dag regner jeg med, og i morgen skal jeg til en annen venninne! Veldig sosial nå disse dagene før jeg skal jobbe mye og til “ugunstige” tider før jul, utenom at jeg skal til Toten en tur neste helg. Mye som skjer i hvert fall! Håper på å få oppdatert dere så mye som mulig.

Men wow… Det er allerede 6. desember og kun 18 dager igjen til jul, helt sykt hvor tiden flyr.

Flere som nyter førjulstiden til det fulle?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg