Nytt i samlingen + tatoveringstime

Følg bloggen min på facebook HER

Litt sen oppdatering fra forrige helg… men.

I november bestilte jeg disse hvite små Rosendahl Soft Grand Cru skålene fordi jeg ville ha de til julebordet for å servere mat i… Men den gang ei, for de kom ikke før på fredag forrige uke, haha! Den som venter på noe godt osv…

Lørdagen ble brukt på å være med jentene og Damon fikk være med! Utrolig fin dag i sola nok en gang. Så dro jeg hjem igjen med han og dro tilbake, vi bestilte god mat og hadde det gøy! Heldig som har en så fin vennegjeng.

På søndag var det både valentines day og morsdag(i Norge), så jeg lagde en skikkelig god middag bare til meg fordi jeg rett og slett fortjente det, haha! Jeg var ganske sliten etter uka, men tenkte at jeg skulle unne meg noe uansett. Ellers ble det en hviledag foran tven på meg, siden jeg er jo ganske så singel haha!

Ny uke – nye muligheter. Startet uka med to dager med trening i 2 timer, fordi på denne uken skulle jeg tatovere meg så da må jeg ha pause fra treningen til skorpen har falt av. Kommer selvfølgelig til å vise bilde, men det kommer i eget innlegg! Gleder meg veldig til å vise resultatet.

Kjenner at kroppen er ganske sliten nå etter hardtreningen, så skal nok ikke gjøre dette igjen neste gang før en tatoveringstime. Men er kjipt med pause når man har kommet i så gode rutiner, me slik er det bare. Jeg må bare fortsette å ha fokuset i orden så fort jeg kan trene igjen!

Nå er det endelig fredag og helg igjen – rett og slett helt fantastisk. Så ønsker alle sammen en riktig god helg!

Skjer det noe gøy i livet ditt for tiden?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg