Ønsker for 2019

Følg bloggen min på facebook HER.

I år som i fjor så fokuserer jeg ikke så mye på nyttårsforsetter, det blir bare et press på det nye året som aldri kommer seg i mål. Derfor vil jeg heller fortelle litt om ønskene mine for det nye året. Derfor ønsker jeg….

♥ At hundene holder seg friske og raske. Kikki skal etter planen ha kull ved neste løpetid så jeg krysser fingrene for at alt vil gå bra med henne, valpene og at det blir en fin opplevelse.

♥ At dette blir et bra fotballår, og at på tross av min nye hverdag med hund på heltid at jeg vil få tid og råd med og dra på borteturer. Trondheim er selvskrevent uansett!

♥ At jeg får reist litt til utlandet. Jeg vet at i februar skal jeg jobbe eksternt hos Max i Åre, Sverige under VM i Alpint 3-17 februar. Det blir utrolig gøy, nye utfordringer og forhåpentligvis en god del afterski. For jeg er mye bedre på afterski enn og gå på ski… Ellers er planen og besøke bestevenninnen min i Paris som skal studere der i et halvt år. Håper også på en tur til Stockholm og Amsterdam eller London.


♥ At jeg får kostholdet mitt på plass og at jeg beveger meg mer, nå blir det naturligvis enda mer aktivitet når jeg skal ha hund hos meg hele tiden fremover selvfølgelig. Men gjerne sette opp trening i hvert fall 3-4 dager i uken, og spise mer vegetarisk.

♥ At jeg dette året vil få brukt bacheloren min til det den skal brukes til – nemlig oppstart av eget nettmagasin. Drømmen om å leve av og skrive lever sterkt!

♥ At alle mine gode vennskap vil holde seg slik i 2019, og at de jeg gjennopptok i 2018 også vil forbli sterke og utvikle seg enda mer.


♥ At jeg får ferdigstille sleeven min, fylle på finger-tattooen så jeg kan sette i gang med prosjekt arm nr. 2!

♥ At jeg får vært på en del konserter! Jeg skal jo på Hovefestivalen, ENDELIIIIIIG etter flere års ventetid! Ellers håper jeg at jeg har mulighet til og dra på Shawn Mendes sin konsert og selvfølgelig Ariana Grande sin. Da vil jeg være fornøyd med året! OG selvfølgelig 612, haha! (De som vet, de vet)

♥ At jeg holder meg singel, skal gjøre alt for mye gøy fremover til at jeg ønsker og måtte ha noen andre og ta hensyn til. Dette er nok det første året jeg møter hvor jeg håper at jeg forblir singel, jeg føler jeg begynner og trives mer og mer alene. Så ja.

♥ At jeg får til og spare en del penger på tross av alt jeg ønsker, og at jeg er enda mer økonomisk i det nye året slik at jeg får til alt jeg vil. Håper også at jeg forsetter med å være flink med og kjøpe ting brukt, Tise er G-U-L-L!

.

Med det vil jeg ønske alle en helt fantastisk kveld, håper alle har noen og feire med så kvelden blir fin – uansett hvordan du feirer den, eller om du ikke gjør det♥ RIKTIG GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE!

Hva er dine ønsker for det nye året?

2 kommentarer
    1. Så mange fine ønsker for det nye året, og lykke til mot drømmen om nettmagasin. Blir spennende! Godt nyttår til deg og hundene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg