Oppdatering på livet

 

Følg bloggen min på facebook HER

 Stoler: 199,- per stk   /   Bord: 799,-
Grillvogn: 1295,-   / Blomsterpotte: 39,-   /   Blomsterpotte-holder: 39,-

Da var endelig de nye utemøblene oppe! Er så utrolig fornøyd og har blitt en mye mer helhet her nå og blitt så koselig. Det blir enda finere når jeg får på plass blomster osv. så kommer nok nyere bilder senere. Utleierne mine holder også på å lage ny veranda på sin del av huset så derfor er det mye rot bak gjerdet mitt så snaaaaart blir det mer åpent og koselig. Ser så frem til å se hvor fint det blir her. Vet at blomsten på bildet er veldig sliten… Den døde nesten med en gang så tror det var for kaldt på natten for ikea-blomsten…

Har valgt å ha havreris til, oppskrift finner du her.

Venter nå bare på at noen skal låse inn lommeboka mi 🙂

Vi nyter fortsatt hjemmekontor-livet!

Livet i Stockholm ruller på som vanlig, solen er framme nå og da – dessverre ikke en like fin vår i år som i fjor… Så da får vi vell bare håpe på at det betyr at sommeren vil bli enda bedre.

Ellers så leer jeg litt “on edge” nå om dagen da jeg vet jeg må hjem til Norge snart, vet bare ikke når da noen i familien er alvorlig syk. Så det kan være at jeg reiser hjem om noen dager, uker eller kanskje om ett par måneder. Så da vil jeg hjem for å støtte familien, det gir oss også muligheten til å kunne ses igjen når det fortsatt er på ubestemt tid til grensene åpner igjen så man må ta de mulighetene som finnes, på tross av at det er en lei anledning for å komme hjemover. Er unntatt fra koronahotell-restriksjonen så blir sikkert mye spørsmål når jeg reiser om jeg kjenner nordmennene rett;) En venn av meg har også gått bort, som var utrolig trist at jeg ikke fikk reist hjem for å følge han på den siste reisen. Jeg vil bare be på mine knær om at har du det vanskelig så søk hjelp i dag, prat med noen, gå en tur med noen. Ikke steng deg inne alene og husk på at du er fantastisk

Håper at alle holder seg friske og raske, og det viktigste – HOLD UT.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg