Outfit for new year’s eve

Følg bloggen min på facebook HER.

Relatert bildeTopp / 299,- / NELLY   ·   Bukser / 299,- / Gina Tricot(utsolgt i nettbutikk)

Wow, ble noen dager borte fra bloggen nå pga. mye jobb og søvn ble prioritert de siste dagene. Men nå er jeg her! I morgen er årets siste dag, jeg starter den først med noen timer på jobb, så reise hjem igjen og ordne meg. I 18-19 tiden skal jeg til noen venner for og spise og feste det nye året inn, skal på jobb igjen 1. januar, men er så heldig at jeg begynner ikke før 14 så jeg kommer til og overleve ♥ Gleder meg  i hvert fall enormt til og gå inn i det nye året med en god gjeng!

Hva er dine planer på nyttårsaften?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg