Rainy tuesday

Følg bloggen min på facebook HER.

 

Det er tirsdag, heldigvis – to arbeidsdager igjen til helg! I dag har temperaturene sunket betraktelig og regnet har falt, litt deilig egentlig – men litt trist også. Skulle helst ha jobbet litt til med brunfargen før helgen ettersom jeg skal bruke rødt i bursdagen min. Har også fått bestilt haste-frisørtime til fredag hos min fine frisør Tina på Gevir, Eger. Ser virkelig frem til å få freshet opp fargen nå for solen har virkelig tatt på – litt deilig å være litt oppfrisket til august da jeg skal mye gøy den måneden. Krysser fingrene for at solen er tilbake i morgen, men tror naturen har hatt godt av litt regn etter denne intense varmen!

Tirsdag kvelden min skal benyttes til å gå en fin tur med hundene, lage hjemmelagde medisterkaker og få begynt å rydde litt her – er jo bare 1,5 døgn til Tine kommer så!

Hva synes du om bildene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg