Snart klar for Åre

Følg bloggen min på facebook HER.

(Kofferten er helt forjævlig stappet nå da, så er så stresset for om kofferten vil veie for mye….)

Ca. klokken 2:00 i natt begynte jeg og pakke! Hahah litt av et tidspunkt. Skulle også opp 10:00 i dag så jeg sovnet jo selvfølgelig ikke før nærmere 6:00 i dag tidlig… Digg lørdag! Mamma skulle komme innover til Oslo så hun kunne ta med seg Damon siden han skal være der i en av de to ukene jeg er i Åre.

I kveld blir det og møte en del venner, er jo to uker til jeg kan se de igjen så. Hehe! Blir vell noen enheter, så får jeg bare satse på å holde formen fin siden jeg skal opp igjen til og være klar for og fly i 12:30-tiden i morgen.

Bilderesultat for vm i alpint åre

Veldig spent på hvordan disse to ukene blir! Håper og tror vi blir kjent med mange nye folk, gjør oss nye erfaringer, lærer noe nytt og at vi har det helt sykt gøy. Gleder meg til og jobbe under høyt tempo igjen, og ikke minst til AFTERSKIIIII(Det ser dere sikkert på kofferten min også at jeg har i tankene=)!!!! 

Har du vært i Åre før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg