Søndagstur i Oslo

Følg bloggen min på facebook HER.

 

Oslo er veldig fin om dagen, som sagt og det har nå vært ganske fint vær en stund – men selvfølgelig i dag når jeg og min beste venninne planla å gå tur – da skulle det være overskyet… Men ble en fin tur da! Vi gikk en tur langs Akerselva, vi selv har hatt god avstand og heller ikke klemt – på tross av at dette er nest siste gang vi sees før jeg flytter. Kjente at det var godt å komme ut og se mennesker som ikke er på jobb, for det er bare de jeg har sett de siste to ukene nå. Godt å bevege seg ordentlig også da treningssenteret er jo som sagt stengt. Holder meg stort sett inne om jeg ikke er på jobb eller på tur med hundene så har god samvittighet for mitt bidrag til dugnaden.

Det er fint å nyte det siste av byen, for nå går jeg inn i min siste arbeidsuke her med 6(!!!) vakter og min siste fulle uke i Oslo for denne gang. Heldigvis er mesteparten pakket ned nå, og jeg får solgt/gitt bort ting litt etter litt så man får noen ting mindre, heldigvis. 

Hva gjør du i disse tidene da?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg