Spring: A lovely reminder of how beautiful change can truly be

Følg bloggen min på facebook HER

 

 

Nå er det endelig fredag og helg

Det har vært helt nydelig vær her i dag også, men en del kjøligere enn ønsket… Men våren er her, all snø er fortsatt borte.

For et par uker siden begynte jeg å dra frem vårdekorasjonene her hjemme, og latskapen har gjort at dette ikke ble delt før nå. Jeg har også kjøpt ny lampe til stua mi under disse ukene, så ett par nyere bilder ble presset inn her også. Veldig fornøyd med hvordan det er her hjemme nå, lyst og fresht!

Flere som bytter farger etter sesong?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg