Stay true

Følg bloggen min på facebook HER.

Mange tenker at min “Stay True” tatoveringer så sykt klisje, og det er den kanskje. Men wow hvilken mening den har for meg allikevel – fordi det er nettopp noe jeg lever etter. Jeg vil være tro til meg selv og den jeg vil være, jeg har kanskje ikke helt vært det nå i det siste. Det er mye som skjer på privaten og alt, men virker som ting faller mer på plass nå. Past is the past, og i dag har jeg endelig tatoveringstime! Fingertattoen skal fylles på, tomrom i sleeven skal tettes og diamanten på min andre arm skal bort – nettopp fordi past is the past. Så er jeg veldig klar for å sette i gang på sleeve nummer to også, så det blir mange timer under nålen i dag, gleder meg til å vise dere ♡

Flere som elsker tatoveringer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg