Stockholm photo-haul

Følg bloggen min på facebook HER.

Da jeg var i Stockholm ble det jo selvfølgelig shopping! Hva annet kan man forvente seg?

Molly jeans / Gina tricot   –   AIK T-shirt / AIK Shop


Adidas Oroginals Hoodie – Adidas ….. (bare 3 hoodien denne sommeren)

Kimono / H&M

Blonde BH / Vero Moda

Marc Jacobs Parfyme / Tax Free (“BARE” 599,-!!!) og litt diverse fra H&M

Ett par dager etter jeg kom hjem kom mammaen og søsteren min til byen med hundene ettersom de dro dit på ferie, de har også vært på tur så fikk nye sko av mamma! Så utrolig snilt!

Ble sjokkert over at jeg ikke shoppet så mye i Stockholm, men er jo typisk at når man har ganske mye mer penger enn ellers – nei da finner man ikke så mye. Men fornøyd med det jeg fikk kjøpt uansett! 

Hva synes du om innkjøpet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg