Stockholm winter wonderland

Følg bloggen min på facebook HER

 

Lørdagen ble helt fantastisk, første solen denne uken – det var utrolig nødvendig kjenner jeg! Hele desember var jo uten lys her i Stockholm, så det har vørt stooort behov or å innhente det lyset man kan få i etterkant, og skikkelig soldag er et godt tegn på at lysere tider kommer ganske snart. Så dro med meg Damon ut på tur, det var så mange som ville hilse på han – selvfølgelig, hvor sjarmerende er han ikke i den genseren?

Resten av kvelden ble benyttet hos en venninne på Söder, virkelig koselig!

Ukens siste dag, søndag ble også brukt ute i solen som i går faktisk! Lå ganske lenge i sengen fordi jeg har sovet litt lite i helgen, så da tenkte jeg at jeg fortjente å slappe av litt lengre i hvert fall. Men jeg kom meg opp og ut så jeg traff en kompis i Alvik hvor jeg har tatt en del bilder tidligere på våren og sommeren, er så utrolig fint der altså. Heldig som har så utrolig mye fine områder bare noen gåturer eller bussturer unna!

Helgen har uten tvil blitt utrolig vellykket må jeg si. En annen morsom beskjed jeg fikk før helgen er at fra 8. februar er jeg fast ansatt på jobben min, og wow det er jeg så stolt av å ha fått til udner corona – ordne meg en bra lønnet, fast jobb i et annet land. KLAPP PÅ SKULDEREN TIL MEG. 

Hva synes du om bildene?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg