The final lines

 

Følg bloggen min på facebook HER

 

MY KIND OF ART

Endelig er denne herligheten ferdig! Eller, den var ferdig for en måned siden hehe.

Hadde egentlig planer om å kjøre den andre siden også før sommeren, men dessverre får jeg nok utsette det da det har gått så mye utover treningen min… Og kjenner at jeg behøver de rutinene. Så trolig så blir mitt neste mål nå å gjøre ferdig armen så fort grensene åpner igjen så jeg kan gjøre den ferdig der hvor jeg startet den. Har mange prosjekter planlagt i mitt hode for mer blekk på kroppen så det er bare å følge med i årene framover.

Hva synes du om tatoveringer?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg