The first snow

Følg bloggen min på facebook HER.

❅   L E T   I T  S N O W  ❅

Sa jeg ikke dette i går at snøen faller snart? Heheh! Den kom jo før enn jeg ante – ish. Men det var utrolig koselig å våkne opp til uansett, veldig glad for snøfall nå så julestemningen etter hvert kan snike seg innpå utover måneden.

I dag er det fredag og endelig helg – for noen.. Jeg jobber frem til søndag, men sånn er det. Folket vill ha burger alle dager i uken, heldigvis. Føler meg bedre og bedre for hver dag nå, så håper jeg føler meg helt 100 på mandag så jeg kan begynne å trene igjen. Så redd for å gå opp alt jeg har mistet disse ukene, det hadde jo bare vært helt perfekt med en skikkelig kickstart!

Flere som er glade for at snøen har falt?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg