The night before Christmas

Følg bloggen min på facebook HER.

·   K V E L D E N   F Ø R   K V E L D E N   ·

    

    

Nå kan julen ringe inn! Treet er pyntet, leiligheten er pyntet, Grevinnen og hovmesteren er ferdig sett for i år. Det neste igjen på listen for denne kvelden er Home Alone 1! Tradisjon tro ser jeg alltid denne filmen lille julaften, så i år er intet unntak. Så nå skal vi kose oss skikkelig her i kveld før en hektisk men utrolig koselig dag i morgen. Ellers så har jeg farget håret i dag, hatt besøk av søskenbarnet mitt, spist burnch/middag med en gid venninne og besøkt en annen venninne. Utrolig mye jeg har fått ut av dagen i hvert fall. ♥ Ønsker alle sammen en helt fantastisk dag i morgen!

Hvordan har din “kvelden før kvelden” vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg