Throwback: Tips til 17.Mai-middagsbordet

Følg bloggen min på facebook HER.

Arkivbilder fra dette innlegget.

Å dekke bord synes jeg er utrolig gøy, og til 17.Mai kan man gjøre så mye forskjelig og man kan ha så mange ullike stiler. Ble veldig fornøyd med denne borddekkingen i hvert fall og dette er snart nøyaktig 4 år siden, tiden flyr noe enormt. Etter dette har jeg bodd 2 stedet i Oslo innen jeg flyttet hit til Stockholm. Helt utrolig hva man rekker å så kort tid, selv om 4 år er lenge. Var så fornøyd med denne feiringen, og fikk virkelig gjort det jeg elsker – ordne til lag med både forbereding av mat, pynting og alt som hører til. Kjenner at jeg angrer for at jeg ikke tok med meg noen Norgesglass hit, for er jo ikke å få tak i her borte – så det er nok noe jeg må kjøpe med meg når jeg får reist over igjen.

Det blir en spesiell feiring i år, men gleder meg så enormt og det blir faktisk en del folk innom her den dagen noe som passer meg perfekt. Jeg skal i år diske opp til 17.Mai-lunsj og 17.Mai grill-middag her hjemme. Wow som jeg gleder meg! For meg blir ikke feiringen så mye mer annerledes enn jeg hadde sett for meg, det er jo på en søndag så noen stor fest hadde det ikke blitt uansett og når man nettopp har flyttet så er det jo begrenset med bekjentskaper man har også.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg