Tiden som flyr av gårde

Følg bloggen min på facebook HER.

   Etter jeg kom hjem i fra Stockholm så kom søsteren min på besøk til meg for siste gang her i Oslo! Utrolig koselig at vi kan gjøre sånt sammen og at vi er mer nære nå som vi har blitt eldre. Jeg ble jo dessverre ganske dårlig den dagen jeg reiste til Oslo igjen, så dagen ble jo litt preget av det også da jeg fikk en del feber utover kvelden. Men var uansett koselig å få litt tid sammen bare vi to, så blir nok flere slike helger når jeg har flyttet.


Med flytting så kommer det ofte en del nye innkjøp, kan man jo trygt si… Bestilt litt klær og en del ting til hjemmet! Deler litt etter litt tenker jeg så det ikke blir så mye på en gang. Vil jo føle meg litt fresh når jeg flytter og får min nye start. Bestilt ny lampe og nytt bord som jeg skal gjøre litt om på faktisk, kjøpt en del andre småting også. Gleder meg så forferdelig mye til å vise frem mitt nye hjem, i en ny by i et annet land.

Nå er det 3,5 uke igjen her, jeg vet ikke om jeg rekker alt jeg ønsker før jeg flytter men jeg prøver å utnytte det lille jeg har av tid så godt jeg kan.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg