Time for a change

Følg bloggen min på facebook HER.
IKKE REKLAME.

Ettersom jeg ikke fikk reise til Stockholm i helgen så endte jeg opp med å bestille litt nye godsaker for å gjøre om litt her hjemme, og synes det faktisk var fortjent etter disse tøffe ukene! Ble utrolig fornøyd. Er jo ikke lenge til jeg pynter til advent da, men godt å ha nye ting i hus uansett. Men uansett; Så her er resultatet, før og etter!

∙   F Ø R   ∙

Veldig fornøyd med slik jeg har det nå også, men kanskje litt mer vår-sommer aktig stil. Så var på tide med en liten forandring, blir jo snart en ny forandring når advent kommer også men synes allikevel at det er like greit å gjøre om litt allerede nå. I år som i fjor blir det bare pynting til advent ettersom jeg nesten ikke er hjemme i selve julen, så da er det unødvendig å bruke tid på det. Synes forøvrig at det er kjipt at butikkene nærmest har kuttet ut advent, det eneste lilla man får tak i er jo kubbelys….

∙   D E T T E   H A R  J E G   K J Ø P T ∙

TEPPE    /   LITEN GLASSVASE   /   VELOUR PUTETREKK

KJØKKENHÅNDKLE   /   PUTETREKK   /   DUFTLYS 

KUBBELYS   /   PYNTE-GRANPINNE   /   HÅNDKLE

TELYSHOLDER   /   FJÆR   /   KUBBELYS

TELYSHOLDER   /   OPPBEVARINGSBOKS   /   DUFTLYS

∙   E T T E R  ∙


.

Er utrolig fornøyd med valg av farge! Veldig høst og vinter-vennlig, ser bra ut og er veldig godt med en forandring. Nå skal jeg kose meg med julemusikk, speltlompe-pizza før jeg skal på min første nattevakt på 3 uker!


Følg meg gjerne på InstagramHER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg