Tirsdag

Følg bloggen min på facebook HER.


Litt sent innlegg – men som jeg bruker på og si; bedre sent enn aldri. Fått en pangstart på uken med at arbeidsuken startet på søndag, så begynner og bli litt sliten kjenner jeg! Men sånn er det, mørket og mye jobb tar litt på energien. Men heldigvis mye fint og se frem til nå!

Kvelden i kveld har blitt nytet med Blåfjell, risgrøt og klementiner! Manglet noen episoder på julekalenderen, så da var det bare og sette i gang, har jo litt og ta meg til de neste dagene før jeg reiser til familien på Toten etter jobb på fredagen. Jeg har ikke mindre enn 4(!!!!) pakker og hente på postkontoret, må sende to pakker til venninner jeg ikke får sett før jul, jeg må pakke til jeg skal reise, jeg må rydde og vaske leiligheten klar til at jeg skal være borte i jula. Har ca 4 dager hjemme før jeg reiser tilbake til Toten etter helgen, så er best og få gjort så mye som mulig før helgen nå, for har like mye og gjøre neste uke!

Må bare beklage for rotet på bloggen, nå har dessverre oppdateringen kommet til meg også – noe som resulterer i at jeg må bli vandt til nytt system. Er heldigvis kjent med WordPress i fra før av – men liker ikke at det er så vanskelig og følge de bloggene jeg ønsker og følge! Så håper dere vil følge meg videre med denne nye oppdateringen også!

Hva synes du om den nye blogg.no-oppdateringen?

Oppdatert: Etter et tips fra denne bloggeren så har jeg ta

tt i bruk Bloglovin for å holde oversikt over de bloggerene jeg følger, så gjerne følg meg også for å få med deg oppdateringer – eller følg siden min på Facebook(se øverst)

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg