Trodde 2018 var slutten på marerittet…

Følg bloggen min på facebook HER.

… Men 2019 ble intet unntak! Det er jo ingen hemmelighet at 2018 virkelig ble katastrofe for min del, og i år som i fjor skulle jeg jo selvfølgelig ikke slippe unna. I januar/februar slet jeg med en betennelse på tåen min, den ble så ille etter en stenging på jobb så den hovnet så opp at jeg våknet av pulsering i tåen, da bar det bar rett til legen og en ukes sykemelding. Etter jeg akkurat hadde vært sykemeldt etter å ha blitt ekstremt dårlig i Åre.

I helgen, dere tror ikke at jeg klarer det store igjen? …. Tråkke over på et fortau. HURRA! Det skumle med dette er jo at i august gjorde jeg det samme, så nå fremover må jeg virkelig være enda mer forsiktig så det ikke ender opp med at jeg må operere. Så nå er jeg sykemeldt ut uken pga. kraftig overtråkk/forstuing igjen. Det er dessverre også verre en sist gang.lu2

lu3

lu4

lu5

lu11

Så ja. Nå lever jeg det gode liv på sofaen, takk og lov at min bff har bodd litt hos meg i det siste pga. at hun venter på leilighet her i Oslo! Hell i uhell, vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Hun er best!

im-scared-that-if-i-let-myself-be-happy-for-26757254

… For det skjer hver eneste gang. I skrivende stund(når innlegget ble skrevet i dag) så ringte venninnen min meg og forteller at Hove Festivalen er konkurs, så da gikk 1/2 ferieplaner denne sommeren i dass 🙂 Der ser dere. Gir litt opp på at 2019 skal bli mitt år altså, blir nok ikke like ille som 2018, men det er godt i gang. Rævva sommer har det vært hittil også.Toppen av kransekaken ble når Vålerenga røk ut av cupen mot Bærum i kveld!

Vet det er en stund siden jeg har oppdatert, håper motivasjonen stiger litt nå! Skjedd mye og skjer mye fremover, så håper jeg har litt spennende å tilføye. Håper at lykken snur litt og at noe bra kan skje fremover. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Vi er over halvveis inn i året, så håper siste delen kan bli magisk.

lu6

lu7

lu7

lu8

lu9

lu10

Viktig for meg å presisere at dette er bare blåbær i forhold til hva andre gjennomgår, det vet jeg virkelig. Har selv en venninne som ligger på sykehus i Las Vegas og har svevet mellom liv og død – men superhelten min kommer seg snart tilbake fra turen “over dammen”! Takker virkelig alt på jorden for at det er mulig, og jeg gleder meg til å holde rundt henne. Finnes ingen sterkere enn den jenta og familien hennes.

Flere som er uheldige om dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg