Utflyttningsfest + fastelavens

Følg bloggen min på facebook HER.

Siden jeg flytter om noen uker og har alle helgene fullt opp så måtte jeg ha en utflyttningsfest nå i helgen, det var litt synd for var mange som måtte melde avbud siden det var bursdager og diverse – men da fikk jeg møtt alle ute på byen i det minste så ble en veldig fin kveld. Var utrolig koselig med jentene her hos meg i hvert fall, vi spiste og koste oss veldig! Tiden bare fløy i går så det er ett godt tegn.

Denne søndagen har vært ganske lang, sovet lite som jeg alltid gjør etter fylla. Ble frokost på Mc. Donalds og har fått ryddet litt da det skal være visning av leiligheten jeg bor i mens jeg er borte de neste dagene. Sett litt på Love Island og Farmen, bare nytet fridagen + at jeg har vært å trent en time, imponert over at jeg orket.

I morgen tidlig reiser jeg til Stockholm!!! Gleder meg så, men tror det blir ett par hektiske dager. Må dra og folkeregistrere meg så jeg kan få Svensk personnummer, håper jeg får se på noen leiligheter også skal jeg dra å hilse på min nye jobb – for ja JEG HAR FÅTT JOBBB!!!! Så 6. april begynner jeg å jobbe med kundeservice for et firma på Sundbyberg. Så de neste dagene blir utrolig spennende, tar med både macen og kamera da jeg får en del egentid de neste dagene, så håper jeg får tatt noen fine bilder på turen.

Flere som har spist fastelavensbolle i dag?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg