Vacay mode

Følg bloggen min på facebook HER.

Selvfølgelig så har jeg jo klart å bli syk – IGJEN! Så starten av denne uken har bestått av intense smerter i halsen, jupp halsbetennelse nr. xxxx. Så nå har jeg heldigvis blitt henvist til øre-nese-hals lege for konsultasjon om eventuelt fjerning av mandlene, fordi hver forkjølelse blir bare verre nå og jeg har mini-halsbetennelser hele tiden… Senest når jeg lå med forstuet ankel. Er jo helt håpløst 🙁 Litt av en sommer eller hva?

Men i morgen, da skal jeg endelig på ferie – ikke ligge på sofaen “liksom-ferie”. I morgen tidlig reiser jeg med fly til Stockholm igjen – woho!! Har jo bare vært der en gang tidligere i forbindelse med lederkurs via Max så jeg gleder meg mye. Skal være hos min fine tremenning, eller hun er mer et søskenbarn for meg egentlig. Denne langhelgen her blir helt ekstremt bra og jeg skal gjøre det beste ut av den, fordi dette er jo eneste ferieturen min i sommer ettersom Hove gikk konkurs.

På lørdag skal vi faktisk på fotballkamp og det ser jeg også ekstremt frem til! Prøver å skape meg et nettverk i Sverige i forbindelse med fotballen sånn at jeg kan ha det like gøy der borte som jeg har det her hjemme i forbindelse med det! Så skal møte en søt jente som skal være med oss på kamp, hun er jo en del på kamp, så blir gøy å få være med! Svensk fotball er jo myyye større enn norsk, så dette blir en ekstremt stor opplevelse. Blir rart og feire i Svart og gult, i det minste så er det heldigvis mer svart enn gult – hehe. (De som vet, de vet).

Tips til noe jeg MÅ se/oppleve i Stockholm?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg