Våra vackra dagar

Følg bloggen min på facebook HER.

 

God mandag! Ny uke – nye muligheter, er det ikke det man sier? Eller jeg bruker på å si det i hvert fall. Det var godt med noen fridager, ble jo en ekstra pga. krist i himmelfart (?) også, sa ikke nei takk til det. Vil nå si det ble litt “fri” på fredag også da det var veldig rolig på jobb og jeg kunne faktisk sole meg i pausen! Har hjemmekontor i disse dager pga. det ikke er anbefalt å reise til jobb om man må reise kollektivt her i Stockholm, så da må man lytte til de rådene så de som vil og må være på kontoret skal kjenne at det er trygt. Ekstremt kjedelig, men sånn er det. Jeg lærte når jeg var liten at alt kan ikke være gøy, noe jeg tror mange andre også fikk høre av sine foreldre;noe vi kan dra ekstra nytte av i dag.

Helgen har bestått av å slappe av mest mulig, trene, spise god mat og ha masse tid med hundene. Kanskje en litt kjedelig helg, men det var en avslappende i hvert fall! Når mine bekjente er borte i helgen blir det jo litt kjedelig her, da det ikke er så lett å bli kjent med så mange nye i denne tiden – men man må gjøre det beste ut av det. Får spørsmål fra flere venner hjemme i Norge om jeg er ensom, og jeg må virkelig si at jeg kjenner ikke på noen ensomhet fordi jeg vet at det er ikke noe annet enn pandemien som gjør dette, og jeg vet at det finnes en tid for alt etter dette her så jeg ser heller framover i stedet for å sutre over at det blir noen kjedelige helger. Når alt åpner opp igjen kommer jeg sikkert til å be på mine knær etter en “kjedelig” helg uansett, kjenner jeg meg selv rett.

Det positive er at jeg får tatt mye fine bilder om dagen, vært bra vær og denne årstiden er jo helt nyyyydelig om kveldene om man tenker på hvilket lys det er ute. Så det utnyttes på det sterkeste!

Håper alle har nytet denne langhelgen uansett om det ble en såkalt kjedelig helg eller den ble brukt med nære og kjære.


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg