Ventetiden er snart over + årets julekort

Følg bloggen min på facebook HER

 

 ❅

Noe av årets julehandel! Skal kose meg denne jula i hvert fall, skal jo faktisk jobbe litt i jula også så da får jeg lov.

 I går fikk jeg forberedt ribba for morgendagen! Den ser bra ut så håper resultatet blir like bra.

I går fikk jeg også dratt fram juletreet jeg har kjøpt på Biltema faktisk, jeg har på tross av corona valgt å holde juletradisjonene mine og ikke pynte til jul før lille julaften den 23. desember. Forstår at mange har hatt behov for lys og koselige omgivelser tidligere, jeg også, men tradisjoner er viktig for meg.

Den etterlengtede julepakken fra familien i Norge kom også i går…. etter 3 uker… Så den kom i grevens tid kan man si. Men hallo, pinnekjøttet, hvor perfekt ser ikke det ut???? Sikler….

I går vant Vålerenga årets siste kamp og kunne kapre 3.plassen!!!!!!!!! FØRSTE MEDALJE PÅ 10 år!!!!  Rått. Så 2021 kan nok by på en tur til Europa. ELSKER FOTBALLEN ALTSÅ.

                                                 Christmas Joy Quotes

I dag er det 23. desember, lille julaften. Jula er her om noen timer kan man si, 16:00 pakker jeg jobben sammen og er klar for en koselig kveld her hjemme. Her i Sverige er det vanlig med noe som heter “uppesittarkvällen” hvor man kanskje drikker gløgg, godt øl, spiser noe godt og spiller bingo lotto. Men ettersom jeg har julaften her så holder jeg nok min egne norske tradisjon med pynting i hjemmet, kvelden før kvelden, Grevinnen og Hovmesterne. Og ikke minst, Kevin og gjengen i Home Alone. Da er det jul skal jeg si dere

Nyt denne dagen, lille julaften. Kvelden før kvelden! Jeg kommer nok med en oppdatering igjen i kveld på hvordan pyntingen har gått for seg her hjemme også. Min første jul i Stockholm, det er jo litt spesielt, en jul man av mange grunner kommer til å huske resten av livet.

Jeg vil med dette ønske alle sammen en riktig god jul!

Hva er dine tradisjoner lille julaften?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg