Visste du dette om meg?…

Følg bloggen min på facebook HER.

 

Nå er det lenge siden jeg har laget ett slikt innlegg så tenkte det var på tide med ett nytt! Sikkert en del nye lesere og noe nytt som har dukket opp i løpet av årene uansett. Les mitt forrige “Visste du at…” innlegg her.

VISSTE DU…

… At jeg er barndomsvenn med han som har blitt ordfører i min hjemkommune?
DET er kult det! Gratulerer så mye til han!

… At jeg har en dyreverntatovering?

.. At jeg ikke lærte å lage mat før jeg flyttet hjemmefra?
Nå har jeg hostet julaften 2 ganger, nyttårsaften 1 gang og laget alt mulig forskjellig. Stolt! Lærer noe nytt hele tiden.

… At jeg er bare 163 cm over bakken?

… At jeg ble blokkert av Jwoww i fra Jersey Shore på Instagram i vår?
Hahah, kanskje dere vil ha en storytell-video?

… At jeg og min beste venninne igjennom hele mitt liv skulle vært født nesten samtidig?
Hun er født to uker for tidlig og ble født i slutten av juni, jeg er født to uker for sent og ble født i starten av august.

… At jeg har en bachelor i journalistikk?
Selv om jeg ikke har bestått påbygg.

… At jeg har knivstukket meg selv i leggen før?
Les innlegget om denne hendelsen HER.

… At jeg aldri har sydd før?

… At jeg ikke har lappen?
Vil ikke ha den heller, uansett hvilket land jeg bor i skal jeg bo i en by det ikke er noe behov for det. har i tillegg 0 interesse for bil også, så jeg blir nok aldri å kaste bort penger på det kjørebeviset.

… At jeg startet min første blogg “Tiia.blogg.no” i 2009?
Lå faktisk på 1.plass på topplisten over Vestre Toten på blogg.no lenge, det var litt “kult”. Etter at jeg flyttet til Oslo slettet jeg den for å starte på nytt med en ny blogg som var litt mer voksen, altså denne her. 

… At jeg ikke er oppvokst med hund og faktisk var livredd for hunder?

… At jeg har drevet med foto siden jeg ble konfirmert ca?

… At jeg er livredd for maur?

… At jeg er veldig kresen på mat?
Les mitt “Topp 10 værste matvarer”-innlegg HER.

… At jeg er den første i min familie med høyere utdanning?

… At jeg har en føflekk på fingeren og på tåen min?
Veldig spesielt…

Visste du noe av dette?

 


Følg meg gjerne på InstagramHER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg