Watchlist in December

Følg bloggen min på facebook HER

(Foto fra arkiv)           

Jul I Blåfjell & Jul På Månetoppen – Her finner du Jul i Blåfjell og Jul på Månetoppen (Må ha Facebook)

Olsenbanden – Her finner du Olsenbanden Jr Første Kupp

Vazzelina Hjulkalender – Her finner du Vazzelina Hjulkalender

Nissene På Låven – Her kan du se Nissene På Låven

Jul I Svingen – Her kan du se Jul I Svingen

Hoveddelen av alt jeg ser på i desember består jo av julekalendere. Jeg ser jo på 6 ullike hver eneste dag frem til julaften. Det blir liksom ikke jul uten!

The Polar Expressen – Du kan se the Polar Express på Netflix

The Holiday – Du kan se The Holiday på Tv2 Sumo

Hjem Til Jul / Home For Christmas
Du kan se Hjem Til Jul på Netflix – permiere på sesong 2 fra  18. desember

Deck The Halls – Du kan se deck The Halls her.

Home Alone  – Du kan se Home Alone 1 her.
Ser alltid Home Alone lillejulaften etter Grevinnen og hovmsteren, da er det jul!

Glade Jul – Du kan se Glade Jul her. 

Denne ser jeg hver julemorgen på julaften for en påminnelse om hvor heldig jeg er, hvor fint jeg har det og hvor fantastisk priviligert man er for å ha familie rundt seg, penger til tak over hodet og julemat på bordet. Nå under pandemien er denne kanskje mer aktuell enn noen gang.

Tre Nøtter til Askepott – Denne kan man se på NRK julaften hvert år.

Reisen Til Julestjernen – Denne kan du se på NRK julaften hver år.

Gremlins – Du kan se gremlins her.

Julefilmer er virkelig en stor del av å få den riktige julefølelsen, det er en stor del av de årlige jueltradjosnonene.

Hva må du se på tv i desember?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg